De ce e bine să știți spre ce vă îndreptați înainte de a porni la drum ?
V-ați portat magazinul fizic în online, pe o platforma cunoscută, economisind prin alegerea acestei soluții în locul realizării unei soluții personalizate. Felicitări! Cu siguranță decizia a fost una înțeleaptă pentru momentul respectiv.
Însă simpla înregistrare a produselor și urcarea câtorva poze, nu este suficientă pentru a întregi tabloul unui magazin CONVINGĂTOR pentru potențialii prospecți și DEMN de luat în calcul de către algoritmii tot mai pretențioși ai Google-ului.
Ceea ce aveți în acest moment este abia scheletul a ceea ce trebuie să devină. Pe acest schelet urmează a fi aplicat conținutul relevant (mușchii). Conținutul se realizează ținând cont de rigorile SEO (ce integrează atât sistemul circulator, cât și partea estetică a întregii construcții).
Se conectează toate celelalte componente (Google Analytics, Console, etc.) conferindu-i noului organism un sistem nervos complex, fără de care nu poate deveni funcțional.
Odată finalizat procesul, obținem înfățișarea plăcută și atractivă pe care e musai să i-o creionăm dacă vrem că noul magazin să vândă.
Apoi, urmează partea de promovare, căci oricât de atractiv ar fi un produs, nu este vandabil dacă nu este cunoscut.
Așadar, în decizia de a vinde în online, prima noastră recomandare este să studiați fenomenul pas cu pas și în detaliu, punând pe hârtie fiecare etapă a proiectului.
Doar așa veți putea construi un proiect realist fundamentat.
Nu reușiți singuri?
Nicio problemă. Prin serviciile noastre de consultanță, vă vom ajuta să transformați intenția în proiect.
Proiectul puteți decide să îl implementați apoi în orice variantă de colaborare, însă veți avea garanția unor așteptări realiste în condițiile respectării proiectului.