Ai grijă permanent de site-ul tău, pentru că el lucrează zi și noapte pentru tine!
Ai grijă permanent de site-ul tău, pentru că el lucrează zi și noapte pentru tine!
Felicitări! Dacă citeșți acest articol, cel mai probabil, ești posesorul unui site care la momentul realizării era ideal pentru afacerea ta. Doar nu ai petrecut degeaba o grămadă de timp cu designerul și dezvoltatorul web în căutarea soluțiilor perfecte din punctul tău de vedere. În caz că soluțiile au fost perfecte doar după părerea ta, atunci site-ul nu e ideal decât pentru tine. Cum afacerea ta e orientată spre public, sperăm că ai ascultat sfaturile specialiștilor plătiți corect pentru a-ti face un site ideal pentru afacerea ta, nu pentru tine.
Dar, suntem optimiști și presupunem că ai site-ul ideal la momentul lansării.
Ai parcurs întregul proces de proiectare, dezvoltare, testare, adăugare de conținut, ștergere de conținut, actualizare a mărcii, dar încă nu ați terminat.
Indiferent cât de tare crezi tu asta, site-ul tău nu este niciodată terminat!
Sigur te întrebi DE CE? Deoarece există actualizări constante, viruși, scăpări; internetul se schimbă mereu și pentru a fi la curent cu aceste modificări, site-ul tău web trebuie să fie permanent în tandem cu acesta.
Acest lucru NU înseamnă că trebuie să schimbi aspectul și conținutul și tot ceea ce ați construit cu atâta muncă. Înseamnă doar că site-ul tău web este un o entitate evolutivă, funcțională și mereu în schimbare. Această entitate are nevoie de verificări și actualizări regulate pentru a funcționa fără probleme. Este crucial să ai cea mai bună întreținere web pentru site-ul tău.
Un site web este în general primul punct de interacțiune pe care oamenii îl au cu afacerea ta. Indiferent dacă este un site de comerț electronic sau un blog de portofoliu – dacă site-ul tău este blocat la începutul anilor 2000 și nu arată o schimbare în timp, vei ajunge să pierzi clienți.
Întreținerea site-ului web este importantă pentru orice afacere, indiferent de mărime!!!
Site-ul tău este cartea de vizită online a afacerii tale
…la nivel mondial, și poate avea un impact mare asupra modului în care este percepută valoarea produsului sau serviciului tău. Un site web bine întreținut este esențial. Toate întreprinderile au nevoie de întreținere regulată a site-ului web pentru a atrage și a menține clienții, pentru a se menține în clasamentele motoarelor de căutare și pentru a prezenta noi informații, produse și servicii pentru public. Întreținerea site-ului este de asemenea necesară pentru a menține valoarea site-ului în timp.
Interesul clientului
Un site web bine întreținut atrage clienți noi și menține nivelul de interes al clienților existenți. Site-ul tău ar trebui să fie centrat pe client și să fie păstrat relevant, prin împrospătarea de rutină a conținutului și asigurarea faptului că punctele de contact ale clienților sunt în stare de funcționare bună. Verifică în mod regulat dacă formularele de contact funcționează, adresele și numerele de telefon sunt actualizate și produsele, serviciile și listele de prețuri sunt actuale și corecte.
Motoare de căutare
Întreținerea site-ului este esențială pentru clasamentele motoarelor de căutare. Site-urile cu conținut vechi sunt poziționate mult mai jos în listările motoarelor de căutare. Unele motoare de căutare, inclusiv Google, verifică antetul HTTP “dacă a fost modificat” de pe pagină ta pentru a stabili dacă merită să fie accesat. Dacă nu faceți modificări frecvente, veți fi împins sub concurenții activi din lista și acest aspect se va reflectă în pierderi pentru afacerea ta, în timp.
Google și alte motoare de căutare ridică clasamentele unui site dacă vede o activitate constanța asupra acestuia și conținut nou. Dacă doriți să rămâneți relevanți, această este cheia pentru a face acest lucru.
Imaginea companiei
Site-ul tău web este o reflectare publică a imaginii afacerii tale. Un site web slab întreținut, cu o mulțime de erori, link-uri sparte, pagini moarte și informații învechite proiectează o imagine de companie neîngrijită și poate determina afacerea să scadă în timp.
Dacă site-ul tău pare neglijat, utilizatorii tăi și noii potențiali utilizatori vor crede că așa îți conduci afacerea!!!!
Examinează în mod regulat aspectul site-ului tău web și actualizează-l pentru a se potrivi cu imaginea companiei tale. Verifică și repara legăturile rupte, gramatică slabă și greșelile de ortografie cât mai repede posibil – de preferință înainte că un client să le aducă în atenție.
Considerații
Activitățile de întreținere ale site-ului tău web trebuie să acopere anumite domenii esențiale pentru afaceri. Acestea includ copierea, controlul calității, publicarea, monitorizarea feedback-ului, monitorizarea performanței, întreținerea infrastructurii, întreținerea de rutină, controlul modificărilor și controlul riscurilor. Pentru gestionarea riscurilor, trebuie să ai un plan de continuitate a afacerii pentru site-ul tău și să te asiguri că furnizorul de servicii de găzduire are un plan de rezervă și întreținere, care este în conformitate cu propriile niveluri de servicii pentru afaceri, în special dacă aveți un site real-time sau care este vital pentru afacerea ta.
Nu-ți îndepărta vizitatorii!
Trăim într-o lume rapidă și competitivă. Oricât de frumos este site-ul tău web, dacă durează prea mult timp pentru a se încarcă, potențialii clienți vor fi distrași și vor trece la următorul site. Știi ce e mai rău? De acum, site-ul tău a fost etichetat în mintea respectivilor prospecți, ca acel “site lent”. Ei nu îl vor mai vizită și probabil vor descuraja oamenii apropiați lor să facă acest lucru. Drept urmare, este important să efectuezi verificări lunare pentru a determina cât de rapid se încarcă site-ul.
Dacă ai făcut vreodată click pe un link către o oferta promoțională numai pentru a afla că a expirat, atunci șțiți cât de dezamăgitor poate fi. Dezamăgirea nu este un sentiment pe care vrei să îl asocieze clienții cu site-ul tău web.
Postează conținut nou și relevant în mod recurent
Site-urile web care au o secțiune dedicată postărilor și articolelor de pe blog primesc mai mulți vizitatori decât site-urile web care nu. Dar simplă existența a secțiunii blog nu garantează decât mai mulți vizitatori. Această nu se traduce neapărat în vânzări. Pentru a te asigura că vizitele potențialilor clienți se transformă în vânzări, publică articole interesante, regulat. Asigura-te că acoperi tendințele din nișă ta de activitate și promovează-ți serviciile și produsele în postările tale. Procedând astfel, nu obții doar mai mulți vizitatori, ci atragi implicarea acestora prin postări de calitate. Într-un timp relativ scurt, ei vor reveni pentru a va cumpără bunurile sau serviciile.
În concluzie, un bun design web fără o întreținere regulată a site-ului este o investiție inutilă!
Succesul afacerii tale depinde de cât de bine o prezenți în lume, iar legăturile sparte, promo-urile expirate, articolele depășite, viteză lentă de navigare și formularele de contact nevalide nu inspiră încredere.
Site-ul tău lucrează zi și noapte pentru a îți dezvoltă afacerea. Dar pentru a rămâne eficient, trebuie menținut. Această poate fi o sarcina descurajantă, care este ușor de uitat și de trecut cu vederea.
Caută-ne astăzi și îmbunătățește experiența de navigare a vizitatorilor tăi! Asta îți va optimiza vânzările!